woensdag 1 juni 2011

inotyol, wondermiddeltje?

Hoi allemaal, Vandaag ga ik jullie iets vertellen over de zalf genaamd inotyol! Het is een echte tip die ik jullie meegeef! Lees zeker verder voor meer informatie. 


Dit is hij dan! Veel mensen zullen hem wel kennen van in de aphotekerkast thuis, maar hebben jullie hem ooit geprobeerd voor andere dingen? Het is in de eerste plaats een super goede zalf voor huidziekten zoals eczeem, wintergezwellen en natuurlijk ook voor de irritatie van luiers bij baby's! Dat is ook waarom we deze in onze kast hadden liggen! Toen ik enkele weken geleden wat last had van uitslag haalde ik de zalf weer boven, ik bracht hem aan aan de uitslag en had nog wat over op mijn vinger. Ik besloot het dan maar aan te brengen op een puistje. Wat ben ik blij dat ik dat heb gedaan, want de volgende dag was mijn puistje al zo veel verkleind en de roodheid was volledig weg! Mijn uitslag was natuurlijk ook helemaal verdwenen. Of het een wondermiddeltje is weet ik niet, maar het is een handige tip want tegen puistjes helpt het echt wel! Je kan de zalf zonder voorschrift in de apotheek kopen en het kost €6,57 wat dus helemaal niet veel is voor 90g! Wij doen al meer dan een jaar met de tube en hij zit nog altijd goed vol! Misschien zal hij wat sneller op gaan doordat ik hem herontdekt heb! Ik kan jullie dus zeker 1 tip geven: Koop de zalf inotyol!! Haha dit lijkt nu echt dat ik reclame maak voor de zalf maar ik vind het gewoon echt een superzalfje!
Dikke kussen!!

2 opmerkingen:

  1. Ik heb deze zalf al twee keer gebruikt op een insectenbeet,het kalmeert direct en de zwelling neemt heel snel af, ik was er in een paar dagen vanaf normaal heb ik er zeker twee weken last van. Ik kwam er ook stom toevallig achter, ik dacht ook laat ik het eens proberen en het werkte. Super

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze zalf al twee keer gebruikt op een insectenbeet,het kalmeert direct en de zwelling neemt heel snel af, ik was er in een paar dagen vanaf normaal heb ik er zeker twee weken last van. Ik kwam er ook stom toevallig achter, ik dacht ook laat ik het eens proberen en het werkte. Super

    BeantwoordenVerwijderen