dinsdag 31 mei 2011

Princess for a day!

Hoi allemaal! We hebben weer een review van een catrice lakje voor jullie! Deze keer van het nagellakje: 040 Princess for a day! Binnekort komen er weer helemaal andere dingen op de site zoals andere reviews maar ook fashion artikeltjes enzo! Lees zeker verder voor foto's en mijn mening!!


Ik zie net dat de foto's heel erg onduidelijk zijn, sorry daarvoor!!
Ik hoop toch dat jullie het wat kunnen zien! Het lakje heet dus 040 Princess for a day en het is een mooi donkerroos lakje! 


Hier heb ik de nagellak op mijn nagels! Ik heb hier 2 laagjes aangebracht, maar met 1 laagje is het zeker ook al goed!
Zoals ik gewoon ben van de Catrice lakjes is hoe goed ze wel dekken! zeker voor hun prijs!
Ook dit lakje dekt heel erg goed en ik vind het een mooi kleurtje! Alle lakjes van catrice kosten €2,49 wat dus zeer goedkoop is, zeker voor hun kwaliteit!! 1 enkel nadeeltje is dat de lakjes er niet lang op blijven zitten en dat het wel even duurt voor ze droog is.

Ik hoop dat jullie er wat aan gehad hebben!!
Dikke kussen!!!

1 opmerking: