zaterdag 28 mei 2011

Hema Metallic Shine

Hoi iedereen!
Vandaag heb ik een review voor jullie van het Hema Metallic Shine oogschaduwpalletje!!
Kijk zeker verder voor mijn swatches en mijn mening!!




Dit is het dan! Op het eerste zicht niet zo'n speciale kleurtjes, maar ze zijn echt super mooi als je ze ophebt!
Het zijn Cream oogschaduws dus zijn vaster van structuur en brokkelen niet.

Zoals je ziet zijn het 3 blauwe tinten en 1 goud kleurtje, alle 4 zijn ze echt super mooi!


Hier zie je de swatches, alle 4 zijn ze super goed gepigmenteerd! ik ben maar 1 keer over mijn arm gegaan met de oogschaduw en de kleuren komen echt mooi uit! Het goud kleurtje is iets minder goed gepigmenteerd maar met oogschaduwbasis valt er niet meer over te klagen! Ik heb ze op mijn arm aangebracht met mijn vinger zonder oogschaduwbasis! Ik ben er heel erg tevreden over, de oogschaduw blijft ook zo goed als heel de dag zitten!


Ik hoop dat jullie er wat aan gehad hebben! Dit product is zeker een aanrader!!
Groetjes!!!!!

2 opmerkingen:

  1. Leuk palettje. Die blauw-groene kleur is echt mooi.
    Misschien kun je eens een look met dit palette maken. Ben benieuwd xp
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die wou ik ook gaan kopen, nu ga ik hem zeker kopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen