zondag 29 mei 2011

Catrice Photo Finish


hoi,
Dit berichtje gaat over de vrij 'bekende' Catrice Photo Finish foundation. Lees even verder om te weten wat ik ervan vond

Het is echt een super fijne foundation. Hij is vloeibaar, maar wel vrij dik voor een vloeibare foundation. Maar ik vind dat wel handig :) Hij belooft tot 18u te blijven zitten en dat doet hij echt, zeker als je er nog eens een poeder op aanbrengt.
hier heb ik de foundation op

Mijn huid lijkt echt op een babyhuidje :) Hij maakt je huid goed mat. Ik weet niet juist wat mijn kleur is maar dat hangt van persoon tot persoon af. Als je de kleur hebt aangebracht verkleurt hij wel.
Hij trekt heel goed in je huid, het lijkt niet of je een dikke laag foundation aan hebt. En hij verstopt alle oneffenheden in je huid.
conclusie:
Ik vind het echt een super aangename foundation. En hij is een echte aanrader! Ik ben helemaal fan van deze foundation.
ik hoop dat je er wat aan had.
-marie en Sarah-ann-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten